Anna Kupiecka
Firma: Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej
Stanowisko: prezes
Bierze udział w sesjach:
-
Kampanie społeczne
- Jak skutecznie zmieniać zachowania prozdrowotne i ryzykowne Polaków?
- Przykłady i krótkie omówienie kampanii społecznych/medialnych dotyczących profilaktyki wybranych chorób i edukacji zdrowotnej
- Telewizja, prasa, radio, media społecznościowe – jaki przekaz, jakie medium?
- Czy i jak można zweryfikować skuteczność prozdrowotnych kampanii społecznych?
Kampanie społeczne
- Mariusz Gąsior - kierownik, III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny
- Grzegorz Juszczyk - dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
- Anna Kupiecka - prezes , Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej
- Wojciech Kuta - redaktor naczelny, Rynek Zdrowia
- Brygida Kwiatkowska - konsultant krajowy w dziedzinie reumatologii, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów, Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
- Janusz Meder - prezes, Polska Unia Onkologii, przewodniczący, Komisja Bioetyki, kierownik, Redakcja Naukowa, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
- Jadwiga Nessler - kierownik, Oddział Kliniczny Choroby Wieńcowej i Niewydolności Serca z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
- Krzysztof Suszek - przewodniczący rady, Fundacja „Misja Medyczna”