Prelegenci

A B C D E G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Brygida Kwiatkowska

prof. Brygida Kwiatkowska

Firma: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher

Stanowisko: konsultant krajowy w dziedzinie reumatologii, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów

Bierze udział w sesjach:

  • Dlaczego system nie nadąża za demografią?

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Dlaczego system nie nadąża za demografią?

    • Polityka senioralna, czyli znacznie więcej niż opieka zdrowotna
    • Czy system emerytalny to wytrzyma?
    • Osoby starsze na rynku pracy
    • Jakość opieki (nie tylko medycznej) nad osobami starszymi w Polsce
    • Profilaktyka chorób wieku podeszłego
    • Opieka długoterminowa
    • Wydłużenie życia w zdrowiu: korzyści społeczne i ekonomiczne

    Dlaczego system nie nadąża za demografią?

    • Jarosław Derejczyk - dyrektor, Szpital Geriatryczny im Jana Pawła II w Katowicach
    • Beata Drzazga - właściciel, prezes, BetaMed SA, członek Narodowej Rady Geriatrii i Gerontologii w Warszawie
    • Dariusz Dziełak - dyrektor, Departament Analiz i Strategii, Narodowy Fundusz Zdrowia
    • Tomasz Kostka - konsultant krajowy w dziedzinie geriatrii, kierownik, Klinika Geriatrii, prorektor ds. kształcenia, Uniwersytet Medyczny w Łodzi
    • Daniel Kuropaś - dziennikarz, Rynek Zdrowia
    • Brygida Kwiatkowska - konsultant krajowy w dziedzinie reumatologii, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów, Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
    • Beata Małecka-Libera - senator RP, przewodnicząca, Senacka Komisja Zdrowia
    • Małgorzata Zwiercan - poseł na Sejm, przewodnicząca, Sejmowa Komisja Polityki Senioralnej
  • Kampanie społeczne

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Kampanie społeczne

    • Jak skutecznie zmieniać zachowania prozdrowotne i ryzykowne Polaków?
    • Przykłady i krótkie omówienie kampanii społecznych/medialnych dotyczących profilaktyki wybranych chorób i edukacji zdrowotnej
    • Telewizja, prasa, radio, media społecznościowe – jaki przekaz, jakie medium?
    • Czy i jak można zweryfikować skuteczność prozdrowotnych kampanii społecznych?

    Kampanie społeczne

    • Mariusz Gąsior - kierownik, III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny
    • Grzegorz Juszczyk - dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
    • Anna Kupiecka - prezes , Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej
    • Wojciech Kuta - redaktor naczelny, Rynek Zdrowia
    • Brygida Kwiatkowska - konsultant krajowy w dziedzinie reumatologii, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów, Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
    • Janusz Meder - prezes, Polska Unia Onkologii, przewodniczący, Komisja Bioetyki, kierownik, Redakcja Naukowa, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
    • Jadwiga Nessler - kierownik, Oddział Kliniczny Choroby Wieńcowej i Niewydolności Serca z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
    • Krzysztof Suszek - przewodniczący rady, Fundacja „Misja Medyczna”

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie