
dr hab. Grzegorz Juszczyk
dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
Ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego, od 2017 r. Dyrektor Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, prowadzącego badania w obszarze monitorowania i analiz stanu zdrowia populacji, promocji zdrowia i profilaktyki chorób zakaźnych oraz przewlekłych, bezpieczeństwa żywności oraz środowiska. W 2019 r. kierował procesem połączenia NIZP-PZH oraz Instytutu Żywności i Żywienia, który zakończył się z dniem 1 lutego 2020 i umożliwił rozszerzenie zespołu naukowego i działalności NIZP-PZH o badania sposobu odżywiania i prowadzenie edukacji żywieniowej. Członek Krajowej Rady ds. Onkologii; wykładowca akademicki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Bierze udział w sesjach:
-
Szczepienia - kalendarz zmian i spojrzenie w przyszłość
- Narodowy Programu Szczepień Ochronnych – podsumowanie zmian
- Uzupełnianie kalendarza szczepień w Polsce – oczekiwania, plany i możliwości
- Przegląd krajowych oraz międzynarodowych wytycznych i rekomendacji dotyczących wybranych szczepień
- Model finansowania szczepień ze środków publicznych w Polsce – dziś i jutro
- Szczepienia w kontekście oceny technologii medycznych
Szczepienia - kalendarz zmian i spojrzenie w przyszłość
- Renata Cieślik-Tarkota - Kierownik Oddziału Epidemiologii, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach
- Paweł Grzesiowski - prezes zarządu, Fundacja Instytut Profilaktyki Zakażeń
- Grzegorz Juszczyk - dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
- Katarzyna Lisowska - redaktor, Rynek Zdrowia
- Gabriela Sujkowska - dyrektor, Wydział Taryfikacji, Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
-
Kampanie społeczne
- Jak skutecznie zmieniać zachowania prozdrowotne i ryzykowne Polaków?
- Przykłady i krótkie omówienie kampanii społecznych/medialnych dotyczących profilaktyki wybranych chorób i edukacji zdrowotnej
- Telewizja, prasa, radio, media społecznościowe – jaki przekaz, jakie medium?
- Czy i jak można zweryfikować skuteczność prozdrowotnych kampanii społecznych?
Kampanie społeczne
- Mariusz Gąsior - kierownik, III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny
- Grzegorz Juszczyk - dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
- Anna Kupiecka - prezes , Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej
- Wojciech Kuta - redaktor naczelny, Rynek Zdrowia
- Brygida Kwiatkowska - zastępca dyrektora ds. klinicznych, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów, Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie
- Janusz Meder - prezes, Polska Unia Onkologii, przewodniczący, Komisja Bioetyki, kierownik, Redakcja Naukowa, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
- Jadwiga Nessler - kierownik, Oddział Kliniczny Choroby Wieńcowej i Niewydolności Serca z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
- Krzysztof Suszek - przewodniczący rady, Fundacja „Misja Medyczna”