Prelegenci

A B C D E G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Wojciech Kuta

Wojciech Kuta

Firma: Rynek Zdrowia

Stanowisko: redaktor naczelny

Bierze udział w sesjach:

  • Okrągły Stół Wyzwań Zdrowotnych

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Okrągły Stół Wyzwań Zdrowotnych

    • Najważniejsze zmiany w systemie opieki zdrowotnej
    • Finansowanie ochrony zdrowia
    • Struktura świadczeń zdrowotnych w Polsce - jak ją zmienić?
    • Problemy kadrowe - kto nas będzie leczył?

    Okrągły Stół Wyzwań Zdrowotnych

    • 5 - 5
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 2 - 2
    • 4 - 4
    • 3 - 3
    • 4 - 4
    • 2 - 2
    • 3 - 3
    • 1 - 1
    • 2 - 2
    • 3 - 3
    • 5 - 5
    • 3 - 3
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 4 - 4
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 4 - 4
    • 4 - 4
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 1 - 1
  • E-zdrowie - pacjent, gabinet, szpital, region, kraj

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    E-zdrowie - pacjent, gabinet, szpital, region, kraj

    • Informatyzacja ochrony zdrowia od skali mikro do makro – diabeł tkwi w szczegółach
    • Oczekiwania i problemy dotyczące wdrażania rozwiązań informatycznych – od indywidualnej praktyki lekarskiej do dużego, wielospecjalistycznego szpitala
    • Platformy krajowe i regionalne – próba bilansu sukcesów i porażek
    • E-zdrowie jest dla pacjenta – ułatwienie dostępu do specjalistów i edukacji zdrowotnej
    • Międzyresortowa Strategia e-Zdrowie – jak osiągnąć założone cele?

    E-zdrowie - pacjent, gabinet, szpital, region, kraj

    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 4 - 4
    • 3 - 3
    • 1 - 1
    • 3 - 3
    • 1 - 1
  • Kampanie społeczne

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Kampanie społeczne

    • Jak skutecznie zmieniać zachowania prozdrowotne i ryzykowne Polaków?
    • Przykłady i krótkie omówienie kampanii społecznych/medialnych dotyczących profilaktyki wybranych chorób i edukacji zdrowotnej
    • Telewizja, prasa, radio, media społecznościowe – jaki przekaz, jakie medium?
    • Czy i jak można zweryfikować skuteczność prozdrowotnych kampanii społecznych?

    Kampanie społeczne

    • 4 - 4
    • 1 - 1
    • 2 - 2
    • 3 - 3
    • 1 - 1
    • 4 - 4
    • 1 - 1
    • 1 - 1
  • Czas na innowacje w branży wyrobów medycznych

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Czas na innowacje w branży wyrobów medycznych

    • Innowacyjne wyroby medyczne – korzyści dla pacjentów, systemu zdrowotnego, budżetu państwa
    • Dostęp polskich pacjentów do innowacyjnych wyrobów medycznych
    • Miejsce wyrobów medycznych w krajowej gospodarce oraz w systemie ochrony zdrowia
    • Współpraca administracji, nauki i biznesu jako sposób na dynamiczny rozwój krajowej branży wyrobów medycznych

    Czas na innowacje w branży wyrobów medycznych

    • 7 - 7
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 3 - 3
    • 4 - 4
    • 1 - 1
  • Nowe technologie diagnostyczne i chirurgiczne - sesja interdyscyplinarna

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Nowe technologie diagnostyczne i chirurgiczne - sesja interdyscyplinarna

    • Postęp technologii medycznych – wybrane przykłady:
      • okulistyka
      • kardiochirurgia
      • kardiologia
    • Wpływ nowych technologii na ograniczanie ryzyka zaburzeń w obliczu w obliczu zmian demograficznych
    • Przywracanie do aktywności zawodowej dzięki nowym technologiom w okulistyce i kardiologii

    Nowe technologie diagnostyczne i chirurgiczne - sesja interdyscyplinarna

    • 2 - 2
    • 3 - 3
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 1 - 1
    • 1 - 1

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie