
Krzysztof Suszek
Firma: Fundacja „Misja Medyczna”
Stanowisko: przewodniczący rady
Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Narratolog. Fundator oraz Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”.
Współautor programu ogólnopolskiej akcji „zdrowa i aktywna gmina”. Projektu, którego celem jest przeciwdziałanie skutkom otyłości wśród dzieci i młodzieży. Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową.
Wykładowca, autor opracowań i prezentacji w obszarze komunikacji w JST, administracji rządowej oraz dla Przedsiębiorstw Szpitalnych. W latach 2008-2012 odpowiadał za komunikację w Ministerstwie Zdrowia. Autor kilku kampanii społecznych, w tym „Twoja Krew – Moje Życie”.
Obecnie wraz z zespołem realizuje projekt finansowany ze środków Narodowego Programu Zdrowia „z miłości do aktywności”. W ramach prowadzonej działalności doradza w zarządzaniu komunikacją oraz wizerunkiem na rynku Ochrony Zdrowia.
Bierze udział w sesjach:
-
Otyłość i nadwaga - mamy poważny problem
- „Dieta cud” – zbyt często wierzymy, że istnieje?
- Pacjentka otyła w opiece ginekologiczno-położniczej
- Otyłość i nadwaga wśród dzieci – narastający problem zdrowotny
Otyłość i nadwaga - mamy poważny problem
- Monika Bąk-Sosnowska - kierownik, Katedra Filozofii i Nauk Humanistycznych, Wydział Nauk o Zdrowiu, Śląski Uniwersytet Medyczny
- Agnieszka Drosdzol-Cop - kierownik, Zakład Patologii Ciąży, Katedra Zdrowia Kobiety, prodziekan, Wydział Nauk o Zdrowiu w Katowicach, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
- Paweł Matusik - kierownik, Oddział Kliniczny Pediatrii, Otyłości Dziecięcej i Chorób Metabolicznych Kości, Szpital Miejski w Tychach, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, prezes, Polskie Towarzystwo Otyłości Dziecięcej, konsultant wojewódzki ds. pediatrii
- Magdalena Olszaniecka-Glinianowicz - kierownik, Zakład Promocji Zdrowia i Leczenia Otyłości, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
- Violetta Skrzypulec-Plinta - kierownik, Katedra Zdrowia Kobiety i Zakład Seksuologii, prorektor ds. rozwoju i promocji uczelni, Śląski Uniwersytet Medyczny
- Krzysztof Suszek - przewodniczący rady, Fundacja „Misja Medyczna”
- Krystyna Walendowicz - dyrektor, Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
-
Kampanie społeczne
- Jak skutecznie zmieniać zachowania prozdrowotne i ryzykowne Polaków?
- Przykłady i krótkie omówienie kampanii społecznych/medialnych dotyczących profilaktyki wybranych chorób i edukacji zdrowotnej
- Telewizja, prasa, radio, media społecznościowe – jaki przekaz, jakie medium?
- Czy i jak można zweryfikować skuteczność prozdrowotnych kampanii społecznych?
Kampanie społeczne
- Mariusz Gąsior - kierownik, III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny
- Grzegorz Juszczyk - dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy
- Anna Kupiecka - prezes , Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej
- Wojciech Kuta - redaktor naczelny, Rynek Zdrowia
- Brygida Kwiatkowska - zastępca dyrektora ds. klinicznych, kierownik, Klinika Wczesnego Zapalenia Stawów, Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie
- Janusz Meder - prezes, Polska Unia Onkologii, przewodniczący, Komisja Bioetyki, kierownik, Redakcja Naukowa, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
- Jadwiga Nessler - kierownik, Oddział Kliniczny Choroby Wieńcowej i Niewydolności Serca z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
- Krzysztof Suszek - przewodniczący rady, Fundacja „Misja Medyczna”