Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Sławomir Gadomski

Sławomir Gadomski

Firma: Ministerstwo Zdrowia

Stanowisko: podsekretarz stanu

Inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

  • Departament Budżetu i Finansów,
  • Departament Oceny Inwestycji,
  • Departament Analiz i Strategii,
  • Wieloosobowe Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego.

Nadzoruje działalność 23 jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

Wykonuje w imieniu Ministra obowiązki i uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 oraz z 2018 r. poz. 62 i 1000) oraz innych przepisów w zakresie nadzoru nad gospodarką finansową i wykonywaniem budżetu państwa części 46 – Zdrowie;

Wykonuje zadania określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych należące do właściwości Ministra w zakresie:

  • zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, opracowania planu działalności na rok następny, sporządzania sprawozdania z wykonania planu działalności i składania oświadczenia o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok,
  • audytu wewnętrznego. 

Sławomir Gadomski posiada wykształcenie wyższe z zakresu finansów i bankowości oraz matematyki finansowej, jest na końcowym etapie zdobywania uprawnień biegłego rewidenta.

Posiada 10-letnie doświadczenie w audycie wewnętrznym w sektorze finansowym, głównie w zakładach ubezpieczeń (w Grupie PZU), w tym ponad 4 lata jako zarządzający zespołami audytowymi. Brał udział w projektach audytowych / doradczych w obszarach finansów, zarządzania korporacyjnego, zarządzania ryzykiem i sprawozdawczości finansowej.

Przez 2 lata jako Zastępca Dyrektora, kierował pionem Zarządzania i Finansów w największym instytucie badawczym w Polsce – Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, gdzie nadzorował obszary:

  • zarządzania strategicznego i korporacyjnego,
  • controllingu finansowego,
  • HR,
  • IT,
  • inwestycji,
  • zakupów,
  • audytu wewnętrznego,
  • bezpieczeństwa,
  • prowadził nadzór nad projektami restrukturyzacyjnymi / optymalizacyjnymi w różnych obszarach działalności Instytutu (medyczny, finansowy, administracyjny).

Obszary specjalizacji Sławomira Gadomskiego to:

  • zarządzanie strategiczne i zarządzanie korporacyjne,
  • zarządzanie finansami i controlling finansowy,
  • zarządzanie ryzykiem,
  • zarządzanie inwestycjami,
  • sprawozdawczość finansowa i rachunkowość finansowa,
  • audyt wewnętrzny i rewizja finansowa.

Prywatnie żonaty, ojciec dwójki dzieci. Pasjonat sportów wytrzymałościowych, w szczególności kolarstwa i triathlonu.  

 

Bierze udział w sesjach:

  • O sieci szpitali i nie tylko – kilka pytań w czasach pandemii

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    O sieci szpitali i nie tylko – kilka pytań w czasach pandemii

    • Czego w czasie pandemii koronawirusa dowiedzieliśmy się o funkcjonowaniu szpitali w naszym kraju; wnioski na przyszłość
    • Skutki finansowe pandemii SARS-CoV-2 dla placówek, w tym przekształconych w jednoimienne
    • Ograniczenie/wstrzymanie przyjęć planowych – co to oznacza dla szpitali?
    • Organizacja lecznictwa stacjonarnego w Polsce – wymaga rewolucji czy ewolucyjnego wprowadzania korekt?
    • Liczba i struktura szpitali oraz oddziałów – czy sprawdza się w warunkach pandemii koronawirusa?
    • Sieć szpitali – konieczne są modyfikacje, ale jakie?
    • Rola szpitali powiatowych w systemie
    • Jeden koordynator lecznictwa szpitalnego w województwie – oczekiwany model nie tylko w czasie pandemii?

    O sieci szpitali i nie tylko – kilka pytań w czasach pandemii

  • Onkologia – organizacja leczenia

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Onkologia – organizacja leczenia

    • Wpływ pandemii SARS-CoV-2 na organizację leczenia onkologicznego w Polsce
    • Pilotaż Krajowej Sieci Onkologicznej – opinie lekarzy, pacjentów, menedżerów zarządzających ośrodkami onkologicznymi
    • Ustawa o Narodowej Strategii Onkologicznej – jej znaczenie dla jakości opieki nad pacjentami z chorobami nowotworowymi
    • Prezentacja Raportu: „Innowacyjna onkologia – możliwości, potrzeby, system”

    Onkologia – organizacja leczenia

    • Piotr Czauderna - kierownik, Klinika Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży, Gdański Uniwersytet Medyczny, koordynator, Sekcja Ochrony Zdrowia, Narodowa Rada Rozwoju przy Prezydencie RP
    • Sławomir Gadomski - podsekretarz stanu, Ministerstwo Zdrowia
    • Stanisław Góźdź - dyrektor, Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach
    • Michał Kępowicz - dyrektor ds. relacji strategicznych, Philips Healthcare
    • Adam Maciejczyk - dyrektor naczelny, Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, przewodniczący, Polskie Towarzystwo Onkologiczne
    • Janusz Meder - prezes, Polska Unia Onkologii, przewodniczący, Komisja Bioetyczna, kierownik, Redakcja Naukowa, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
    • Piotr Najbuk - Public & Government Affairs Director, AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
    • Krzysztof Składowski - konsultant krajowy w dziedzinie radioterapii onkologicznej, dyrektor, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
    • Michał Sutkowski - przewodniczący, Komisja ds. Relacji Publicznych, rzecznik prasowy, Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce
    • Barbara Więckowska - profesor SGH, Katedra Ubezpieczenia Społecznego, Szkoła Główna Handlowa w Warszawiee

POWRÓT

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.