Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z
Grzegorz Juszczyk

dr hab. Grzegorz Juszczyk

dyrektor, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy

Ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego, od 2017 r. Dyrektor Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, prowadzącego badania w obszarze monitorowania i analiz stanu zdrowia populacji, promocji zdrowia i profilaktyki chorób zakaźnych oraz przewlekłych, bezpieczeństwa żywności oraz środowiska. W 2019 r. kierował procesem połączenia NIZP-PZH oraz Instytutu Żywności i Żywienia, który zakończył się z dniem 1 lutego 2020 i umożliwił rozszerzenie zespołu naukowego i działalności NIZP-PZH o badania sposobu odżywiania i prowadzenie edukacji żywieniowej. Członek Krajowej Rady ds. Onkologii; wykładowca akademicki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.  

Bierze udział w sesjach:

  • Po pierwsze profilaktyka

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Po pierwsze profilaktyka

    • Jaśniejsza strona pandemii, czyli powszechny kurs elementarnej profilaktyki
    • Zapobieganie chorobom i ich czynnikom ryzyka jest bardzo opłacalną inwestycją
    • Ustawa o zdrowiu publicznym i Narodowy Program Zdrowia – trudna droga od teorii do praktyki
    • Programy polityki zdrowotnej, czyli samorządy nie wyręczą we wszystkim państwa
    • Edukacja zdrowotna – czy mamy na nią pomysł?
  • Nowe zawody medyczne w systemie ochrony zdrowia

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Nowe zawody medyczne w systemie ochrony zdrowia

    • Wyodrębnianie i przekazywanie kompetencji w placówkach medycznych – nie wszystko musi robić lekarz i pielęgniarka
    • Nowe zawody medyczne w systemie walki z pandemią koronawirusa
    • Wprowadzenie nowych zawodów pomocniczych w ochronie zdrowia – przykłady i zakresy kompetencji
    • Propozycje dotyczące systemu kształcenia w nowych zawodach medycznych
    • Zawody medyczne czekające na prawne uregulowanie

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie