Prelegenci

A B C D F G J K L Ł M N O P R S T U W Z
Aleksandra Mościcka-Studzińska

Aleksandra Mościcka-Studzińska

Firma: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Stanowisko: zastępca dyrektora, Dział Zarządzania Ekspertami

Biotechnolog, absolwentka Politechniki Warszawskiej oraz Telford College w Edynburgu. Brała udział w polskich i międzynarodowych projektach badawczych związanych z systemami terapeutycznymi i kontrolowanym podawaniem leków. Jest współzałożycielką Fundacji Na Rzecz Młodych Naukowców. Absolwentka Akademii Menadżerów Programowych - SKILLS, Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Od 2007 r. związana z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, gdzie była odpowiedzialna za międzynarodowe programy z obszaru medycyny, farmacji i biotechnologii oraz była koordynatorem programu sektorowego dedykowanego medycynie innowacyjnej. Zastępca Dyrektora Działu Zarządzania Ekspertami Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz koordynator obszaru Farmacji i Biotechnologii.

Bierze udział w sesjach:

  • Start-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Start-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med

    • Wpływ pandemii na rozwój rynku start-upów
    • Ścieżki akceleracyjne dla start-upów medycznych w Polsce
    • Czy każdy pomysł musi kończyć się start-upem?
    • Warunki udanego start-upu
    • Wpływ doktoratów wdrożeniowych na rozwój medycyny
  • Nowe technologie medyczne – w odpowiedzi na pandemię

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Nowe technologie medyczne – w odpowiedzi na pandemię

    • Przegląd projektów badawczych i badawczo-wdrożeniowych będących odpowiedzią na pandemię COVID-19
    • Prezentacja wybranych projektów i możliwości/przykłady ich praktycznego zastosowania w ośrodkach medycznych
    • Czy wdrożone w warunkach pandemii rozwiązania pozostaną z nami na dłużej?

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie