Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T W Z Ż
Marzena Kowalska

Marzena Kowalska

Firma: Grupa LUX MED

Stanowisko: Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej

Dr Marzena Kowalska - dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy LUX MED, z którą związana jest od dziewięciu lat. Odpowiada za całość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z uwzględnieniem strategii zrównoważonego rozwoju (strategia marki i zarządzanie marką, wsparcie sprzedaży B2B i B2C, marketing online i digital, badania rynkowe, Public Affairs, CSR, PR, relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna). Wcześniej pracowała w krajowych i międzynarodowych instytucjach finansowych, gdzie zajmowała się komunikacją korporacyjną, finansową i marketingową, w tym m.in. odpowiadała za przygotowanie i realizację strategii wprowadzania nowych marek, usług i produktów z obszaru B2B i B2C, a także zarządzała procesami rebrandingu oraz komunikacją podczas fuzji i przejęć. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach badawczych związanych z transformacją gospodarczą i komunikacją społeczną (m.in. była konsultantem Banku Światowego). Ma wieloletnie doświadczenie dziennikarza-publicysty (tematyka prywatyzacji, rynku kapitałowego, finansów publicznych, strategii i rozwoju biznesu a także reform strukturalnych, w tym w obszarze ochrony zdrowia). Absolwentka SGPiS - obecnie SGH (finanse i statystyka) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (zarządzanie i marketing) a także programu Executive MBA University of Illinois, ukończyła Podyplomowe Studia Dziennikarstwa na UW. Doktoryzowana na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka wielu publikacji, również z dziedziny marketingu i komunikacji (w tym książki „Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu” oraz współautorka opracowania „Voting for reform. Democracy, Political Liberalization and Economic Adjustment” wydanego przez Bank Światowy). Członek European Association of Communications Directors, Rady Programowej Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Akademii Ekspertów PR.

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie