Rejestracja

Zachęcamy do zakupu płatnych pakietów dostępu.

  Pakiet Standardbezpłatny Pakiet Premium390,00 PLN + VAT
Dostęp do transmisji live Health Challenge Congress (sesje tematyczne od maja do lipca 2020) wybrane sesje TAK
Dostęp do retransmisji Health Challenge Congress (sesje tematyczne od maja do lipca 2020) TAK TAK
Dostęp do czatu podczas transmisji live Health Challenge Congress NIE TAK
Udział w wieczornej gali online: Startup Med, Zdrowy Samorząd, Animus Fortis TAK TAK
Powiadomienie o rozpoczynających się sesjach TAK TAK
Dostęp do komunikatora Health Challenge Congress możliwość otrzymywania wiadomości TAK

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z pakietami zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl.

Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.hccongress.pl w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa przez całe wydarzenie tj. od maja do lipca 2020.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.hccongress.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.

6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy ?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

12. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?

Udział bezpłatny dotyczy części konferencyjnej. O przyjęciu zgłoszenia decyduje Organizator. Dostęp płatny – patrz pkt. 13-18

13. Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu?

Pakiety dostępu umożliwiają zakup dodatkowych korzyści, tj. live czat, komunikator.

14. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

15. Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?

Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.

16. W jaki sposób mogę zakupić pakiet Premium?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą. Podczas transmisji online nie będzie możliwości zakupu pakietu na fakturę proforma.

17. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

18. Czy jest możliwość zakupu pakietu podczas transmisji?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury VAT (w przypadku faktury zmiana statusu następuje od razu po złożeniu zamówienia).


Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie