Ewa Piaseczna-Spitaleri
Firma: Philips Polska
Stanowisko: manager ds. rozwoju
Bierze udział w sesjach:
-
KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
ZOBACZ WIĘCEJ
PRELEGENCIKOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
Sesja pod patronatem Philips Healthcare
Prezentacje:
- Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
- Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
- Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
- Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie
Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja
KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
- Bartosz Hudzik - III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
- Łukasz Kołtowski - I Katedra i Klinika Kardiologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny
- Klara Markiewicz - Strategic Director, Ogilvy
- Ewa Piaseczna-Spitaleri - manager ds. rozwoju, Philips Polska
- Elżbieta Twardowska - Chief Strategy Officer, Ogilvy