Rejestracja

Rejestracja została zakończona

Dowiedz się więcej o pakietach uczestnictwa i wybierz odpowiedni dla siebie

Udział Bezpłatny:

Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:

  • Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
  • Lekarzy
  • Personelu medycznego
  • Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
  • Przedstawicieli administracji samorządowej
  • Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
  • Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Parlamentarzystów
  • Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.

Udział Premium:

  • dostęp do cateringu (serwowanego w specjalnie oznaczonym miejscu w dniach 07-08 marca 2019),
  • uczestnictwo w wieczornym bankiecie, który zwieńczy pierwszy dzień Kongresu (7 marzec 2019 r.)
  • dostęp do komunikatora umawiania spotkań

Z opłaty dającej dostęp do strefy Premium są zwolnieni:

  • przedstawiciele Kadry menadżerskiej szpitali i placówek medycznych
  • konsultanci krajowi i wojewódzcy
  • przedstawiciele administracji publicznej pełniący funkcje ministerialne i kierownicze

Koszt dostępu do strefy Premium to 490 zł + 23% VAT.

Z pełnej opłaty za uczestnictwo w Kongresie zwolnieni są Prelegenci oraz przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (wg zakontraktowanej ilości wejściówek).

Udział płatny:

Dla przedstawicieli firm komercyjnych:

Dla przedstawicieli Firm komercyjnych oraz osób niezakwalifikowanych przez Organizatora do bezpłatnego udziału – udział w części konferencyjnej Kongresu jest płatny i wynosi: 990 zł + 23% VAT

Płatny udział w Kongresie upoważnia do:

  • udziału w części konferencyjnej Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (7-8 marca 2019 r.)
  • udziału w konferencji Nowe Technologie w Schorzeniach Sercowo-Naczyniowych
  • dostępu do cateringu (serwowanego w specjalnie oznaczonym miejscu w dniach 07-08 marca 2019),
  • uczestnictwa w wieczornym bankiecie, który zwieńczy pierwszy dzień Kongresu (7 marca 2019 r.)
  • dostępu do komunikatora umawiania spotkań

Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

  Udział bezpłatny Udział Premium 490,00 PLN (+ VAT) Udział Płatny 990,00 PLN (+ VAT)
Dostęp do części konferencyjnej HCC TAK TAK TAK
Udział w konferencji Nowe Technologie w Schorzeniach Sercowo-Naczyniowych TAK TAK TAK
Dostęp do cateringu serwowanego podczas konferencji w specjalnie oznaczonym miejscu NIE TAK TAK
Udział w Wieczornym Bankiecie (07 marca 2019) NIE TAK TAK
Dostęp do komunikatora umożliwiającego umawianie spotkań biznesowych NIE TAK TAK

Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.hccongress.pl w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 5 marca 2019 r.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.hccongress.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.

6. Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia?

Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia.

7. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

8. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

9. Czy dodanie zdjęcia jest obowiązkowe?

Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne. Zdjęcie przetwarzane będzie jako element identyfikujący uczestnika i jego indywidualne konto w systemie organizatora oraz w zakresie potrzebnym do dodatkowej weryfikacji tożsamości podczas wejścia na wydarzenia lub do stref z ograniczonym dostępem (Strefa Premium/Strefa VIP itp.). W przypadku udostępnienia przez Organizatora w związku z eventem dedykowanego komunikatora do sprawdzenia listy uczestników, kontaktu i umawiania spotkań pomiędzy zarejestrowanymi uczestnikami eventu, dodane zdjęcie zostanie również udostępnione w tym komunikatorze w celu identyfikacji uczestnika. 

Wymogi dotyczące zdjęcia:

  • zdjęcie musi być aktualne
  • zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
  • na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
  • maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg

10. Czy wybór sesji jest obowiązkowy ?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

11. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

12. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

13. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

14. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?

Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:

  • Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
  • Lekarzy
  • Personelu medycznego
  • Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
  • Przedstawicieli administracji samorządowej
  • Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
  • Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Parlamentarzystów
  • Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.

Istnieje możliwość wykupienia udziału w Strefie Premium. – patrz pkt. 15-19

15. Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu?

Pakiety dostępu umożliwiają zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefy spotkań czy uczestnictwo w wieczornych wydarzeniach odbywających się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Spodku i towarzyszących Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu.

16. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

17. Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?

Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.

18. W jaki sposób mogę zakupić pakiet Standard lub VIP?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl

19. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

20. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.

21. Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia?

Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.


Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.