Prelegenci

A B C D E G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z Ż
Krystian Dudek

Krystian Dudek

Firma: prezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, pełnomocnik ds. PR, Wyższa Szkoła Humanitas

Stanowisko: właściciel, Instytut Publico

Bierze udział w sesjach:

  • Marketing medyczny

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    Marketing medyczny

    • Co jest dozwoloną informacją o działalności medycznej, a co zakazaną reklamą?
    • Jak skutecznie informować pacjenta o mocnych stronach ośrodka medycznego, gabinetu, praktyki lekarskiej
    • Internet i media społecznościowe – korzystajmy z tych narzędzi
    • Upublicznienie wyników leczenia ośrodków medycznych – za i przeciw

    Marketing medyczny

    • Andrzej Bochenek - członek Rady Nadzorczej, Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca
    • Michał Brzeziński - Zakład Zdrowia Publicznego i Medycyny Społecznej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
    • Krystian Dudek - właściciel, Instytut Publico, prezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, pełnomocnik ds. PR, Wyższa Szkoła Humanitas
    • Iwona Dziedzic-Gawryś - PR Manager, ZnanyLekarz.pl
    • Sylwia Wądrzyk - p.o. dyrektora biura komunikacji społecznej, rzecznik prasowy, Narodowy Fundusz Zdrowia
    • Bartłomiej Wnuk - właściciel, Wnuk Consulting, rzecznik prasowy, Związek Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego
    • Jolanta Wołkowicz - kierownik, Dział Promocji, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie