Prelegenci

A B C D E F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z Ż

Elżbieta Twardowska

Firma: Ogilvy

Stanowisko: Chief Strategy Officer

Posiada 20 lat doświadczenia w marketingu, od 2010 roku na czele strategii w polskim oddziale Ogilvy, jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych na świecie. Jurorka prestiżowego konkursu komunikacyjnego Effie oraz autorka strategii kampanii wielokrotnie nagradzanych w tym konkursie. Specjalizuje się w opracowywaniu platform komunikacyjnych marek oraz zintegrowanych planów marketingowych. Jest jednym z liderów zespołu Ogilvy Health&Wellness, zajmującego się wspieraniem marek z obszaru zdrowia w tworzeniu skutecznej komunikacji do pacjentów, lekarzy oraz innych kluczowych grup docelowych. Tworzyła strategie komunikacyjnych dla Philips w obszarze kardiologii, medycyny ratunkowej (SOR) pracowała przy wprowadzeniu Philips Lumify na rynek. Ma również doświadczenie w pracy dla marek farmaceutycznych jak np. GSK, Merck (P&G) czy Bayer. Poza branżą medyczną uczestniczyła w opracowaniu szeregu kampanii dla takich klientów jak Coca Cola, Decathlon, wprowadzenie na rynek Kropli Beskidu czy nju mobile.

Bierze udział w sesjach:

  • KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    Sesja pod patronatem Philips Healthcare

    Prezentacje:

    • Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
    • Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
    • Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
    • Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie

    Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    • Bartosz Hudzik - III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
    • Łukasz Kołtowski - Komisja ds. Komunikacji i Mediów Społecznościowych, Europejska Asocjacja Interwencji Sercowo-Naczyniowych, I Katedra i Klinika Kardiologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny
    • Klara Markiewicz - Strategic Director, Ogilvy
    • Ewa Piaseczna-Spitaleri - manager ds. rozwoju, Philips Polska
    • Elżbieta Twardowska - Chief Strategy Officer, Ogilvy

POWRÓT

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.