Iwona Dziedzic-Gawryś
Firma: ZnanyLekarz.pl
Stanowisko: PR Manager
Bierze udział w sesjach:
-
Marketing medyczny
- Co jest dozwoloną informacją o działalności medycznej, a co zakazaną reklamą?
- Jak skutecznie informować pacjenta o mocnych stronach ośrodka medycznego, gabinetu, praktyki lekarskiej
- Internet i media społecznościowe – korzystajmy z tych narzędzi
- Upublicznienie wyników leczenia ośrodków medycznych – za i przeciw
Marketing medyczny
- Andrzej Bochenek - członek Rady Nadzorczej, Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca
- Michał Brzeziński - Zakład Zdrowia Publicznego i Medycyny Społecznej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Krystian Dudek - właściciel, Instytut Publico, prezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, pełnomocnik ds. PR, Wyższa Szkoła Humanitas
- Iwona Dziedzic-Gawryś - PR Manager, ZnanyLekarz.pl
- Sylwia Wądrzyk - p.o. dyrektora biura komunikacji społecznej, rzecznik prasowy, Narodowy Fundusz Zdrowia
- Bartłomiej Wnuk - właściciel, Wnuk Consulting, rzecznik prasowy, Związek Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego
- Jolanta Wołkowicz - kierownik, Dział Promocji, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca